یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

مدیریت نظارت بر بورس‌ها از تأیید صلاحیت نهایی شش عضو حقیقی هیأت مدیره شرکت بورس و همچنین عضو هفتم هیأت مدیره فرابورس خبر داد.

محمودرضا خواجه نصیری در گفت‌وگو با فارس، درباره تأیید صلاحیت اعضای حقیقی معرفی شده هیأت مدیره جدید بورس تهران گفت: در پی اتمام دوره دوساله هیأت مدیره بورس و برگزاری مجمع فوق‌العاده‌ای در 20تیر، اعضای حقوقی جدید شرکت بورس اوراق بهادار تعیین و چند روز بعد نمایندگان آن به سازمان بورس معرفی شدند.

وی ادامه داد: براین اساس تاکنون صلاحیت حمیدرضا رفیعی از سرمایه‌گذاری تدبیر، مجتبی فهیم‌هاشمی از توسعه ملی، حسین سلیمی از صبا تأمین، محمدابراهیم محمد پورزندی از گروه مالی ملت، بهروز زارع و امیرحسین ارضا از کارگزاری‌های توسعه فردا و خبرگان سهام تأیید شده ولی بانک تجارت هنوز نماینده خود را به سازمان بورس معرفی نکرده است.

به‌گفته وی، پنج عضو از هفت عضو حقیقی هیأت مدیره بورس در دوره قبلی هم حضور داشتند و بهروز زارع و نماینده بانک تجارت دو عضو حقیقی جدید این هیأت مدیره به شمار می‌روند.خواجه نصیری در واکنش به این سؤال که وضعیت هفتمین عضو هیأت مدیره شرکت فرابورس به کجا انجامید، توضیح داد: گروه مالی ملت،آقای خوش بین را به‌عنوان نماینده خود معرفی کرده بود که وی هم تأیید صلاحیت شد.

به این ترتیب هفت عضو حقیقی هیأت مدیره فرابورس بعد از صدور احکام‌شان در هفته جاری می‌توانند تشکیل جلسه دهند. براساس این گزارش پیش از این رسول سعدی و حسین سلیمی دو نماینده معرفی شده از شرکت بورس، حسینی مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خوزستان به نمایندگی از توسعه اقتصاد آروند، حیدر سلیتی مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات، مهرداد نعمتی مدیرعامل کارگزاری کاسپین مهر ایرانیان (بانک سپه سابق) از طرف کانون کارگزاران بورس و ابراهیم عنایت مدیرعامل کارگزاری بانک پارسیان تأیید صلاحیت شده بودند.

کد خبر 179194
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز